Pisma za Milenu i Nevenu….

 

Svaka majka svake sekunde u svojim mislima i svom srcu nosi svoju djecu. Mnoge su majke sretne jer svoju djecu mogu zagrliti, poljubiti, pomilovati. I svoje misli i osjećaje mogu podijeliti sa svojom djecom. Djeca također vole glas svoje majke, njezin miris, njezin dodir, njezin zagrljaj koji sve liječi. Ova majka – Sanja Sukara i njene djevojčice – Nevena i Milena nisu te sreće, njima su svi kontakti onemogućeni, ne dozvoljava otac djevojčica, uz svesrdnu pomoć institucija koje samo navodno brinu o dobrobiti djece, uskraćujući im ono što je samom prirodom osigurano.

No majčine misli i osjećaji neće nestati, neće nestati ni osjećaji djevojčica, to nikada ne nestaje niti ne prestaje!

“Drage moje djevojčice,
sinoć gledam u telefon i zamišljam, ako pozovete, kako ću čuti ono karatkeristično, na kraju otegnuto ‘mamaaaaaa’ ….Gledam u Milenine slike i u očima joj vidim tugu. Ne primjećuju mnogi tu tugu, ali je ja primjećujem. Samo ja znam koja je silina psihičkog pritiska koja se vršila i još uvijek vrši nad tim djetetom. Ima par slika gdje je raspoložena, ali zaista raspoložena. To su uglavnom slike sa psima i štencima. Jednom mi je rekla ‘mama, sanjala sam da je veliki crni medo napao na našu kuću, ali ga je Red otjerao’. Milena se trudi da ugodi ocu ‘da se tata ne ljuti’, a on to obilato koristi ucjenama. Nevena je drugi tip, ona sve to izražava na jedan drugačiji način i ima ispred sebe Milenu.
Draga moja djeco, ja živim za dan da vas stavim iza sebe, da vas sklonim od VAMPIRA koji su vas okružili, pa da vidim tu SILU koja će po meni da uradi kao što udara po vama. Da vam omogućim život da pričate što želite VI, a ne ono što smijete da kažete, da ne važete riječi, da iskazujete osjećanja, da napišete u svesku za domaću zadaću ono što zaista želite, a ne da napišete, pa da tata ispravlja po svome nahođenju, jer mu ne odgovara napisano, da se družite s drugarima koje vi odaberete, da jedete hranu koju vi odaberete, a ne onih 5-6 namirnica koje se ponavljaju deceniju , da pozovete koga želite da pozovete, da pogledate u ekran računara bez straha da li je tata negdje iza i da li gleda …..Da prošetamo onako lepršavo i slobodno, bez straha da nas bilo ko prati, da pričamo s drugarima bez pritiska da li neko gleda s kim smo stale. A hoćemo. Ja sam sigurna da hoćemo.

A doći će i taj dan, kad tad. A vi ste UVIJEK MAMINA DJECA, nebitno koliko godina imale. Mama vas voli i da, doći će do vas.”

Facebook stranica: Traže se djevojčice Nevena i Milena Ilić – Sukara
Twitter: NevenaiMilena
Google+: Nevena Milena
Mail: nevenaimilena@gmail.com
Majka Sanja: sanja.sukara@gmail.com

Oglasi