Reakcija majke Sanje Sukare povodom obraćanja Stanimira Ilića u listu Oslobođenje

Otac djevojčica Nevene i Milene Ilić koje su protiv svoje volje odvedene u Francusku, čime im je uskraćeno pravo na kontakt s majkom, se obratio redakciji lista Oslobođenje gdje je iznio svoje viđenje ovog tužnog slučaja. Članak je objavljen 07.10.2014. u rubrici Reagiranja, a možete ga vidjeti ovdje. Budući da je otac iznio niz neistina i uskratio javnosti cjelokupnu istinu, majka Sanja se obraća javnosti i redakciji lista Oslobođenje:

“Pitam sve institucije koje su dovele do toga da djeca nemaju kontakt sa mnom, niti ja s njima već godinu i 6 mjeseci:

GDJE su djeca u Francuskoj i od koga djecu koju sam JA rodila, štiti Država Francuska?
Od majke koja po PRESUDI, na osnovu koje je otac odveo djecu, ima PRAVO na kontakt i vidjanje??? To ne znači ‘štititi’, nego to znači KRŠITI pravomoćnu Presudu tj. kršiti Zakon.

Da napomenem, da je otac bio pod Uslovnom kaznom od godinu dana (ili mjesec dana zatvora) kada je napustio Bosnu i Hercegovinu, zbog Krivičnog djela ‘Oduzimanje djeteta ili maloljetnika’. Ne bi bilo loše da SVI koji su učestvovali u ovome, to imaju na umu.

Hvala i na informaciji da je u svemu učestvovala i Francuska ambasada u BiH, znači da je pod njihovim pokroviteljstvom odveo djevojčice dok je na snazi bila uslovna kazna?

I zašto ja kao majka nemam bar telefonski kontakt s djecom, kao što je napisano u Rješenju o viđanju? Od kada sam podnijela Zahtjev po Haškoj konvenciji u junu 2013., (a na to sam upućena od strane Francuskog Ministarstva Vanjskih poslova), ja insistiram na KONTAKTU s djecom. Neka se djeca odvedu u Centar za socijalni rad i neka mi se jave preko skypa, da ih vidim. U koji koledž idu djeca??? Je li i to zabranjena informacija i ugrožava očevu sigurnost? Šta radi BiH kao država, jer su djeca i BiH državljani i izvedena su iz BiH na osnovu BiH pasoša?

Koliko vidim, prva u priči je alimentacija.
JAVNO POZIVAM STANIMIRA ILIĆA, DA KAŽE KOLIKA JE CIJENA TE DVIJE DJEVOJČICE DA SKUPIMO NOVAC I DA PLATIMO DJECU, JER JE TO IZGLEDA USLOV DA DJECA VIDE MAJKU.

Takodje, JAVNO pozivam da se JAVNO napišu imena rodbine i prijatelja Sanje Sukare koji su ‘prijetili’ osobi Ilić, kao i dokazi da su svi navedeni, kao i ja sama, uradili navedeno, tj. “prijetili mu”, kako je izjavio. Pošto ovdje ima MNOGO stvari koje su generalizovane, neka sve bude javno, na uvid svima. Zahvaljujem.

Ovo je najparadoksalnije u ovom čitavom tekstu, moram priznati – “Časnog imena i legionar nikada ne bježi” ….Ti da si častan, ti bi kao svaki normalan čovjek sjeo i pričao sa mnom, a ne bi djecu stavio ispred sebe i budalesao kao u filmu. Kao da smo mi jedini na svijetu koji smo se razveli.

Ja sam davno rekla da lik posmatra i odnosi se prema djeci kao PRIVATNOJ SVOJINI. Ali to naši divni sudovi nisu uzeli u obzir. Pominje se Presuda da su djeca dodijeljena NJEMU na staranje (što ni u jednom mom pisanju nije osporeno), a nigdje u priči da je tom istom Presudom zagrantovan KONTAKT djece i majke. Klasična manipulacija Zakonom, tj. poštivanje Zakona samo kad njemu odgovara.

Neka su napisali. Što se mene tiče, ja sam spremna SVE javno da se objavi, od Tužbe za razvod, preko Žalbi, svake Presude i moje i njegove, svakog vještačenja, sve sa potpisima odgovornih lica. Ali SVE ŽELIM DA IDE NA JAVNO. Sve, svaka riječ advokata koja je izrečena, svaka riječ psihologa, sudije, svi dokazi (uključujući i one zašto sam ostala bez posla) ….SVE I SVIH. SVE JAVNO. Pa ko nema ništa da sakrije, spreman je sve iznijeti u javnost, a ja nemam šta da sakrijem u ovom slučaju. Eto, ko ima šta da sakrije, on bježi. Kao da je potrebno biti doktor nauka da se to shvati???

Pa on je mene predstavio kao zločinca glavu dajem. Njegov advokat je ROVIO po mojoj prošlosti u ratu: “jeste li vi bili u ratu? – jesam. – jeste li izgubili bliske osobe u ratu? – jesam, izgubila sam sestru bliznakinju. – a da li je to uticalo na vaše psihičko stanje?“- ta su pitanja postavljana na ročištu u PROCESU RAZVODA i to je sudija dozvolila. Zato i hoću da sve ide JAVNO. Neka se vidi, neka se čuje, neka SVI vide šta se radi, šta se radilo i dokle se išlo. On je išao i još uvijek ide na to da me proglasi neuračunljivom. A nisam bila neuračunljiva dok sam djecu rađala??? Samo se niko od učesnika nije nadao da ja neću odustati i da ću ovo iznijeti u javnost.

I naravno ON, pa ON, pa opet ON. Iliću, TI me ne zanimaš. Ne zanima me što si plašljiv i paranoičan, ne zanima me što mrziš žene, ne zanima me što mrziš svakoga ko ne misli kao ti, ne zanima me što si ograničen kao balkon, ne zanima me što si škrt, ne zanima me što ti smeta moja slika jutarnje kafe, ne zanima me što ti smetaju moji psi, ne zanima me što ti smeta što sve iznosim javno (“ona samo želi da privuče pažnju” – ne jednom napisano u provokacijama) – ne zanimaš me TI. Jer ja te tvoje osobine znam, osjetila sam ih na vlastitoj koži. Kad sam uvidjela da si u stanju da mrziš, potegla sam razvod, jer ja sa nekim ko je u stanju da mrzi ne želim da živim. Zanimaju me DJECA, djeca koju sam JA rodila.

A tek ovo: “zahvaljujući svojim bivšim i aktivnim prijateljima legionarima...” – pa oni su SVI učestvovali u OTMICI djece! U otmici DVIJE DJEVOJČICE je učestovala čitava LEGIJA? Moja djeca pod zaštitom Legije stranaca? Od koga? Od mene kao majke???
ŠTA Legija stranaca ima da radi sa dvije DJEVOJČICE???

Kako pratim ovaj tekst, ne mogu da ne primjetim, da je NAJVAŽNIJA informacija kod OCA djece sortirana kao ZADNJA. A to je da su djeca dobro. Ja, pa ja, pa opet ja, pa ja, pa opet ja, pa legija, pa Francuska, pa ja, pa opet ja, pa eto….vidi, na kraju i djeca došla na red. A pitanje je jesu li dobro – tko to garantira i čime se to može dokazati?

Ovde su u pitanju DJECA. Ne on. Po napisanoj izjavi , Francuska Ambasada je ZAŠTITILA državljanina svoje zemlje, koji je u momentu kad je izašao iz Bosne i Hercegovine bio Pravosnažno osuđen i pod izdržavanjem Uslovne kazne od godinu dana (ili mjesec dana zatvora), a zbog Krivičnog djela ‘oduzimanje djeteta ili maloljetnika’. Stanimir Ilić je pod Uslovnom kaznom načinio ISTO krivično djelo. I po ovome napisanom, u tome mu je pomogla Francuska ambasada i legionari bivši i sadašnji.”

A mi prijatelji Nevene i Milene Ilić i majke Sanje Sukare javno postavljamo pitanja i očekujemo odgovore:

– Kako je moguće da jedan roditelj koji onemogućava vlastitoj djeci kontakt s drugim roditeljem, a po presudi bi to morao, mirno boravi u drugoj državi?
– Kako je moguće po zakonu da otac ima pravo poštivati presudu o starateljstvu, a ne poštivati presudu o kontaktu djece s drugim roditeljem?
– Je li u BiH i Francuskoj poštivanje zakona i presuda proizvoljno, kako se kome prohtije i bez posljedica?
– Je li u BiH pokrenut proces preispitivanja presude po kojoj je starateljstvo dodjeljeno ocu, a na osnovu PONOVLJENOG krivičnog djela onemogućavanja kontakta drugog roditelja s djecom?
– Je li Centar za Socijalni Rad Doboj uputio majku šta joj je činiti da bi se pokrenula Tužba radi nepoštivanja Rješenja o viđanju izdatog od strane Centra za Socijalni Rad Doboj, (da bi se djelo okvalificiralo kao ponovljeno, treba se dokazati, a ne može se dokazati, dok Centar Doboj ne napravi IZVRŠENJE i ne napravi zabilješke da djece nema i da se postojeće Rješenje ne poštuje. Na osnovu tih zabilješki se podnosi Prijava Tužilastvu na osnovu člana Zakona.)
Zašto se ne poštuju potpisane konvencije i zašto su prava djece MANJE VAŽNA OD PRAVA ODRASLIH???

Oglasi