Što bi Nevena i Milena mogle ispričati?

 

Otac Stanimir Ilić, koji je djevojčice protiv njihove volje odveo u Francusku, brani im da imaju bilo kakav kontakt s majkom. Nameće se pitanje – što bi to djevojčice mogle ispričati majci, a čega se otac očito jako plaši?

Pokušajmo logično razmišljati: Stanimir Ilić je naveo da je otišao u Francusku jer se plaši za svoj život, iako ničime ne može dokazati nikakve prijetnje, niti mu je ikada itko prijetio. Kada bi njegova tvrdnja bila točna, kakve bi veze s tim njegovim strahom imali razgovori majke s djecom, recimo telefonom? Kakve bi uopće veze s njegovim izmišljenim strahovima imali kontakti majke s djecom? Nikakve. Poanta je da se djevojčice NE SMIJU javiti majci niti ikome od njene rodbine jer su one ipak male djevojčice i nije im urođeno da lažu i ne znaju lagati. O svemu što su prošle i kako se osjećaju, čak i kada bi pola prešutile, majka bi znala što je na stvari. Majke uvijek znaju. Eto toga se on zapravo plaši – plaši se istine. On njima dvjema manipulira odavno, oduvijek im je nametao misao – “Ako vas dvije ne budete sa mnom, ja ću umrijeti“, to su Milena i Nevena ispričale majci i sasvim je normalno da su vjerovale da je to istina, jer su one samo MALE djevojčice. Plašile su se te odgovornosti… Tko zna čime im je sve uvjetovao da se ne smiju javiti majci, tko zna što je sve napričao, ali je sigurno da ih je ucijenio i da manipulira djecom.

Majka Sanja svjedoči o svemu kroz što su one prošle:

“Pitam svaku majku, ženu – šta bi uradile da im muž/otac djece spava sa ženskom djecom od njihovog rođenja, a bez prisustva majke? Otac Milene i Nevene je spavao s njima u istoj sobi, iza zaključanih vrata, tvrdim pod krivičnom i materijalnom odgovornošću do 21. Marta 2011. (do kada je boravio u mojoj kući). JA sam to prekinula, a SUD ga je ocijenio kao POSVEĆENOG oca i dodijelio mu dvoje ženske djece i pored ove navedene činjenice.

2011. godine, dala sam izjavu u Centru za Socijalni rad Brčko, u kome sam izjavila da mi je dijete od 6 godina u polusnu reklo da tata ima nešto tvrdo među nogama i da je to pipnula nogom i RUKOM. Centar je poslao dopis Policiji Brčko, Policija Brčko nije uradila NIŠTA, nisu imali dokaze , a nisu ih ni tražili, lakše je ostaviti po strani predmet. Postoje dokazi, postoje slike njegovog ležaja pored dječjeg kreveta, koje je policija napravila kad sam izbacila njegove stvari iz te iste dječje sobe i za taj čin je Sud Brčko Distrikta osudio MENE, jer sam “ugrozila mir člana porodice”, tako piše u Presudi, doslovno.

Djeca su imala nepunih 6 i 7,5 godina kada je Presuda o razvodu donesena. Moja borba da uspostavim KONTAKT s djecom koju sam rodila, traje više od pola njihovog života. Do dana današnjeg otac djece meni kao majci NE DOZVOLJAVA pristup djeci! KO je to dozvolio??? Zar nikome ništa nema sumnjivo u tom nastojanju oca da djecu otuđi od majke i rodbine???

Evo javno pitam svaku ženu, svaku majku, šta bi uradile da njihov muž/otac spava sa ŽENSKOM djecom iza zatvorenih vrata od njihovog rođenja, ne dozvoljava pristup, a majku okrakteriše kao neposvećenu jer radi???

Onog momenta kad su djeca napisala da otac hoda go po kući, da im ulazi u kupatilo ….djeca su ODVEDENA/OTETA u stranu zemlju, gdje ne znaju jezik, gdje su, evo po zadnjoj izjavi oca “pod zaštitom Francuske države i ni manje ni više no Legije stranaca”. Od koga? Od majke? A ŠTA to djeca imaju reći majci pa se otac toliko plaši da mu treba tolika zaštita? Treba biti bezobrazan, lud ili bolestan pa napisati IZGOVOR da se djeci ne dozvoli kontakt s majkom. Po Zakonu, da je majka u zatvoru, imala bi PRAVO na kontakt s djecom, a ne ovako. Ovde se otac stavio iznad Presude o razvodu, iznad Prava i majke i djece, iznad samog Zakona. I to na jedan vrlo drzak, bezobrazan i nasilnički način.
I zašto je u popriličnom broju provokacijama upućenim meni napisano “posrala si se u život DJECI jer si to objavila”? Pa naravno, nasilnici uvijek okrivljuju nekoga drugog. Nije kriv on jer je provodi nasilje, nego je kriva žrtva jer je rekla da nasilje postoji. U ovom slučaju se meni pokušava nametnuti moralna krivica jer javno progovaram o tome.

Također izjavljujem – ne zanima me mnogo da li će neko da me okarakteriše kao “lošu ženu”, jer objavljujem sve ovo o ocu djece, mene zanimaju djeca koju sam rodila. I sve ću uraditi da stupim u kontakt s djecom koju sam rodila. I ne sumnjam uopšte da bi svaki normalan roditelj uradio isto što i ja.”

Apeliramo na sve institucije, zakonodavne, pravosudne i socijalne službe da pod HITNO ispitaju djevojčice u prisustvu psihologa i to bez prisustva oca i da utvrde u kakvim psiho-fizičkim uvjetima žive djevojčice te da im osiguraju kontakt s majkom!

Facebook stranica: Traže se djevojčice Nevena i Milena Ilić – Sukara
Twitter: NevenaiMilena
Google+: Nevena Milena
Mail: nevenaimilena@gmail.com
Majka Sanja: sanja.sukara@gmail.com

Oglasi