Slika

Nevena i mama Sanja – minuta zagrljaja!

 

Majka Sanja je uspjela vidjeti jednu od djevojčica, Nevenu, nakon 27 mjeseci. Trajalo je to jako kratko, svega 5 – 6 minuta, ali ovo je samo početak…. Idemo dalje!

“Otvaraju se vrata, podignem pogled, Nevena, velika djevojčica stoji ispred mene. Zatrčala se ka meni, sjede mi u krilo, samo mi drži rukama glavu i govori – mama volim te, na desetine puta, ali sa primjetnim francuskim akcentom. Počela sam da joj govorim – poželjela te mama, voli te mama, a onda stadoh, pa je pogledam i pitam – razumiješ li šta govorim, a ona mi kaže – da razumijem, ali slabo pričam. Nasmijala sam se i rekla – ma nema veze, pričat ce mama, a ona se nasmija sva srećna sto joj ne zamjerim. Samo smo se grlile i ljubile, ja njoj obraze, ona meni obraze, glavu, ruke…”

Ljubav pobjeđuje, ljubav uvijek pobjeđuje!! Ova će majka preći ne samo pola svijeta, nego i cijeli da zagrli svoju djecu i ništa je u tome ne može zaustaviti! Hvala svima na podršci, na vašim dobrim mislima, porukama, vibracijama, molitvama, hvala na svemu! Idemo dalje! Nevena <3  Milena <3

Ljubav pobjeđuje, ljubav uvijek pobjeđuje!!
Ova će majka preći ne samo pola svijeta, nego i cijeli da zagrli svoju djecu i ništa je u tome ne može zaustaviti!
Hvala svima na podršci, na vašim dobrim mislima, porukama, vibracijama, molitvama, hvala na svemu!
Idemo dalje!
Nevena ❤ Milena ❤

Oglasi